PSV DoDo 2 tegen Veenendaal 3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

PSV DoDo 2 tegen Veenendaal 3

Bericht  Doublik op za 16 jan 2010, 15:10

Op naar Putten. Bij de Albert Hein had ik nog even wat pepermuntjes gekocht voor onderweg om daarna snel naar de sporthal te lopen. Na aankomst van Rob en onder het genot van een Wilhelmina pepermuntje vertrokken we. Mooi op tijd waren we in de sporthal in Putten, waar de verwarming het bleek te hebben begeven. Met deze koude start namen we onze posities in. Tot 10 uur heb ik mijn eigen bord in de gaten gehouden en zo af en toe een blik geworpen op de borden van mijn buurmannen, Jan en Gerard. Jan ging in de opening al snel met zwart in de aanval, verhoogde steeds meer de druk op de koningsstelling en kon op het eind een pionnetje op de zevende rij neerzetten met een promotiedreiging. En toen was het punt binnen. Gerard stond lang gelijk maar verloor op een gegeven moment toch. Wat de ontwikkelingen op de andere borden waren zag ik om 10 uur. Rob stond er niet goed voor en verloor inderdaad. Nico was verbeten aan het vechten en kon gelukkig op het eind met één tempo meer de winst binnen halen. De partij van Piet heb ik niet gevolgd, hij speelde remise net zo als Peter. Ik speelde weer een gambiet, offerde nog een stuk, kreeg daardoor wel kansen, probeerde te veel via een combinatie te winnen, was daardoor wat minder zuinig op m'n twee vrijpionnen en verloor uiteindelijk. Martien had een lange partij en kwam in tijdnood en mocht blij zijn met een remise aanbod. Dus uiteindelijk verloren met 4 1/2 tegen 3 1/2. Op de terugweg waren er gelukkig nog wat pepermuntjes over...........

Doublik

Aantal berichten : 54
Punten : 97
Registration date : 15-11-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: