Voorspelling dit jaar

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Re: Voorspelling dit jaar

Bericht  Meneer de Uil op do 02 apr 2009, 11:57

Al schreef:In dat kader heb ik me overigens ook verbaasd over het feit dat nadat de jeugd kampioen is geworden en landelijk mocht gaan spelen één van de spelers (noodgedwongen?) plaats heeft moeten maken, omdat Etienne Goudriaan voor Veenendaal kwam spelen. Blijft hij ook na de degradatie?
Dan blijft hij ook, hij speelt dit jaar al in het jeugdteam van Veenendaal en is ook speelgerechtigd voor ons eerste. Als we in de laatste 2 wedstrijden nog een invaller nodig hebben zullen we hem eerst vragen.

Meneer de Uil

Aantal berichten : 82
Punten : 82
Registration date : 15-02-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  brilsmurf op do 02 apr 2009, 18:11

Al, ik weet niet waarom je je daarover hebt verbaast. Het was al lang duidelijk dat Onno niet meer altijd in het AB team wilde spelen. Daarom hebben wij gezocht naar een vervanger. Deze vervanger is Etienne Goudriaan geworden, omdat ik al langere tijd met hem contact had en hij graag bij Veenendaal wilde komen spelen. Nu we zijn gedregradeerd, blijft hij ook gewoon bij ons spelen en zullen we allen onze uiterste best gaan doen om weer te promoveren. Onno is trouwens nog gewoon reserve en heeft afgelopen jaar ook minstens 50% van de rondes meegedaan.

Eigenlijk wilde Etienne al dit jaar voor ons eerste team gaan spelen, maar door een vervelende samenloop van omstandigheden is dat niet helemaal uit de verf gekomen. Hij heeft al te kennen gegeven dat hij volgend jaar in ieder geval wel graag met ons mee zal spelen, in welke klasse we dan ook mogen spelen. Als we nu een invaller nodig hebben, zou het inderdaad geen gek idee zijn om hem te vragen. Toen Stefan dreigde ziek te worden, had ik dat ook al geinformeerd, om zo het tweede niet onnodig te verzwakken. Ook is hij totaal geen onbekende voor de meesten in het eerste en een erg sociaal type. De kans is aanwezig dat hij ook aan het Open Veens mee gaat doen.

Ik zal er vanavond niet bij zijn, ik heb al een feest in Tilburg. Dat vind ik wel jammer, want ik had graag weer eens met Gert Jan gesproken. In ieder geval veel succes, Osito!

brilsmurf

Aantal berichten : 442
Punten : 483
Registration date : 21-02-09

Profiel bekijken

Bericht  Osito op do 02 apr 2009, 18:21

Denk je nog steeds dat Gert-Jan komt ? Ik hou het toch weer op een geslaagde 1 april grap van onze jarige Dikkie.
Osito

Aantal berichten : 1109
Punten : 1180
Registration date : 14-02-09
Leeftijd : 45

Profiel bekijken

Bericht  Al op do 02 apr 2009, 20:37

brilsmurf schreef:Al, ik weet niet waarom je je daarover hebt verbaast. Het was al lang duidelijk dat Onno niet meer altijd in het AB team wilde spelen. Daarom hebben wij gezocht naar een vervanger. Deze vervanger is Etienne Goudriaan geworden, omdat ik al langere tijd met hem contact had en hij graag bij Veenendaal wilde komen spelen. Nu we zijn gedregradeerd, blijft hij ook gewoon bij ons spelen en zullen we allen onze uiterste best gaan doen om weer te promoveren. Onno is trouwens nog gewoon reserve en heeft afgelopen jaar ook minstens 50% van de rondes meegedaan.

Eigenlijk wilde Etienne al dit jaar voor ons eerste team gaan spelen, maar door een vervelende samenloop van omstandigheden is dat niet helemaal uit de verf gekomen. Hij heeft al te kennen gegeven dat hij volgend jaar in ieder geval wel graag met ons mee zal spelen, in welke klasse we dan ook mogen spelen. Als we nu een invaller nodig hebben, zou het inderdaad geen gek idee zijn om hem te vragen. Toen Stefan dreigde ziek te worden, had ik dat ook al geinformeerd, om zo het tweede niet onnodig te verzwakken. Ook is hij totaal geen onbekende voor de meesten in het eerste en een erg sociaal type. De kans is aanwezig dat hij ook aan het Open Veens mee gaat doen.

Ik zal er vanavond niet bij zijn, ik heb al een feest in Tilburg. Dat vind ik wel jammer, want ik had graag weer eens met Gert Jan gesproken. In ieder geval veel succes, Osito!

Dat van Onno wist ik niet en van Etienne overigens ook niet. Ik weet wel dat Etienne niet meespeelt in de interne competitie en in zo'n geval zou het zuur zijn als hij de plek van Onno inneemt. Het kromme is natuurlijk weer wel dat je in dit geval blij mag zijn dat hij voor Veenendaal wil spelen Laughing
Al

Aantal berichten : 152
Punten : 205
Registration date : 15-03-09
Leeftijd : 47

Profiel bekijken

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2