Slotronde VSV3

Ga naar beneden

Slotronde VSV3

Bericht  Doublik op zo 11 apr 2010, 13:44

Net niet

Ik denk dat dat wel het laatste jaar kenmerkt. Dat geldt ook voor de laatste ronde. Vooraf gaf ik ons een goede kans: we hebben genoeg kwaliteiten. Die inschatting veranderde op slag bij mijn 4de (!) zet. Ik leverde pardoes een paard in en de enige compensatie was een tempo. Ik heb het nog wel geprobeerd, won een pionnetje, kon een aanval opzetten, maar die had net niet genoeg kracht. Op het moment dat ik opgaf stond het 2 - 1 door overwinningen van Piet en Rob en een nederlaag van Martien. Dus toen was het afwachten. Gerard vertelde dat bij de ontknoping we goede kansen hadden. Gerard had zelf winstkansen, maar moest in remise berusten. Jan stond ook goed, maar het ging toch mis op het eind. Peter won nog wel.. En Nico verloor.

Terugkijkend op het jaar: verschillende rondes stonden we er goed voor, maar zagen we aan het eind van de avond gewonnen stellingen in duigen vallen.
Gemiddeld hebben we bijna 4 punten per wedstrijd gehaald, maar veel te weinig matchpunten.

Bij versterkte degradatie zijn we het tweede team dat daarvoor in aanmerking komt. Nu is het afwachten, hoeveel extra teams door versterkte degradatie in de derde klasse terecht zullen komen.

Pim

Doublik

Aantal berichten : 54
Punten : 97
Registration date : 15-11-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Slotronde VSV3

Bericht  Johan op wo 14 apr 2010, 14:45

Jammer!
Martien was aardig in vorm (5 uit 9 op PK), maar hier toch weer een 0....
Johan

Aantal berichten : 255
Punten : 271
Registration date : 14-02-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

Permissies van dit forum: