WK Voetbal

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

WK Voetbal

Bericht  Etienne_G op do 27 mei 2010, 20:00

Omdat er toch een topic moet zijn over het meest zinloze onderwerp van deze periode;)

Jullie ook zo genoten van het zeer bedroevende spel van Oranje in de oefenwedstrijd tegen Mexico? Deze 2e helft was zelfs voor Nederlandse begrippen een verdedigend drama..xd

Etienne_G

Aantal berichten : 368
Punten : 390
Registration date : 16-09-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: WK Voetbal

Bericht  vanEek op do 27 mei 2010, 22:08

Dat is wel weer sprekend Nederland. Zal niet de eerste keer zijn dat ze met een (2-0) voorsprong achterover gaan leunen en dan alsnog gelijk spelen of verliezen...
Dus hopelijk blijven ze op het WK wel aanvallend spelen, en niet bij een voorsprong alles op de verdediging gooien.

vanEek

Aantal berichten : 238
Punten : 327
Registration date : 08-03-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Osito op vr 28 mei 2010, 09:54

Je bent wel erg optimistisch Van Eek was het maar zo dat het een bewuste keuze was Shocked . Ze gooiden het niet op de verdediging, ze werden gewoon zoekgespeeld. Maar dat was ook omdat het B-team van Nederland inmiddels tegen het A-team van Mexico stond. In de 1e helft was het andersom. Na een kwartier had het al 5-0 kunnen staan. Vooral Ibrahim speelde briljant.

Overigens is die A-verdediging met Mathijssen en Heitinga gewoon te slecht om wereldkampioen mee te worden. Je mist een type Stam. Misschien moet Boulahrouz maar in het centrum gaan spelen. Maar dat zal Van Marwijk niet doen. Nederland zal aanvallend wel een aardige bank krijgen met : Van der Vaart, Elia(of Kuyt) en Afelay. Want ik ben bang dat Bertje zal vasthouden aan zijn systeem met 2 controleurs : Van Bommel en De Jong(of De Zeeuw/Schaars ipv De Jong). Aangezien hij ook Kuyt fan is zal Robben wel op links starten. Overigens heeft Afelay controlerend ook vrij goed gespeeld bij PSV, dus dat is ook nog een optie. Maar ook hier vrees ik dat Bert hem alleen een kans geeft op linksvoor dus hij zal tijdens het WK wel weinig spelen. Van Marwijk zal misschien wel starten met onderstaande basis.

Stekelenburg
Van Bronkhorst Mathijsen, Heitinga, Van der Wiel
Van Bommel, De Jong en Sneijder
Robben. Van Persie en Kuyt
Osito

Aantal berichten : 1109
Punten : 1180
Registration date : 14-02-09
Leeftijd : 44

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Erik op vr 28 mei 2010, 11:59

Belachelijke verdediging, ik voorspel: we vliegen eruit in de kwartfinale tegen Brasil.

én sinds kort:
http://twitter.com/Dikkiechess

When I am White, I win because I am White, when I am Black - because I am (the one and only) Dikkie.
Erik
Admin

Aantal berichten : 910
Punten : 971
Leeftijd : 46

Profiel bekijken http://dikkiechess.blogspot.com/

Terug naar boven Go down

Bericht  Bekkertje op vr 28 mei 2010, 13:53

Ik voorspel Spanje nog steeds als winnaar. Nederland zal wel ergens tot de kwart of halve komen en dan vliegen ze er zoals altijd heel erg onnodig maar knullig uit.

Bekkertje

Aantal berichten : 1422
Punten : 1619
Registration date : 15-02-09
Leeftijd : 28

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Opti op vr 28 mei 2010, 13:55

Mijn voorspelling: Oranje 3e in de voorronde en dan kunnen we weer meteen over tot de orde van de dag.
Opti

Aantal berichten : 537
Punten : 562
Registration date : 29-08-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Johan op vr 28 mei 2010, 14:51

Erik schreef:Belachelijke verdediging, ik voorspel: we vliegen eruit in de kwartfinale tegen Brasil.

dat heb ik ook voorspeld in de pool
Johan

Aantal berichten : 255
Punten : 271

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Osito op vr 28 mei 2010, 15:08

Het wordt tijd voor Spanje om weer eens te doen waar ze altijd goed in waren. Dwz door iedereen getipt worden als favoriet en dan weer eens niets klaarmaken. Objectief gezien zijn ze inderdaad favoriet nummer 1.
Osito

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  vanEek op vr 28 mei 2010, 16:51

Nederland komt (zoals bijna altijd) wel weer door de voorronde heen, en zal waarschijnlijk in kwart- of halve finale stranden.
Ik vermoed dat Argentinie gaat stunten. Messi is ook lekker op dreef de laatste tijd.

vanEek

Aantal berichten : 238
Punten : 327
Registration date : 08-03-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bekkertje op vr 28 mei 2010, 18:57

Ja maar om v Gaal maar even te citeren: Argentinië is misschien qua voetbal het beste land, maar om te winnen heb je ook een goede coach nodig.. Very Happy

Bekkertje

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Osito op vr 28 mei 2010, 20:42

Opti schreef:Mijn voorspelling: Oranje 3e in de voorronde en dan kunnen we weer meteen over tot de orde van de dag.
Pessi !
Osito

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Opti op vr 28 mei 2010, 20:59

Osito schreef:
Opti schreef:Mijn voorspelling: Oranje 3e in de voorronde en dan kunnen we weer meteen over tot de orde van de dag.
Pessi !
Nee, man. Toch zonde om je tijd te verdoen met kijken naar 22 lelijke kerels die over een grasveld achter een bal aan het rennen zijn.
Dus hoe eerder ze uitgeschakeld zijn, hoe beter.

VanEek schreef:Nederland komt (zoals bijna altijd) wel weer door de voorronde heen, en zal waarschijnlijk in kwart- of halve finale stranden.
Ik vermoed dat Argentinie gaat stunten. Messi is ook lekker op dreef de laatste tijd.
Messi in Argentinie is wel iemand anders als Messi in Barcelona. En om Pluisje nou naakt door Buenos Aires te zien rennen. Tsja, iedereen zo zijn hobby's.
Opti

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bekkertje op di 01 jun 2010, 11:06

Ik stel voor dat we met een paar schakers ook een WK poule opzetten, lijkt me erg leuk. Ik weet alleen niet hoeveel mensen er mee willen doen. Misschien is dit een betere meting om te kijken of je verstand van voetbal hebt dan met profcoach Twisted Evil Alhoewel je het nooit in de hand hebt en er op een WK altijd grote verrassingen zijn...

Bekkertje

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Osito op di 01 jun 2010, 11:13

Bekkertje schreef:Ik stel voor dat we met een paar schakers ook een WK poule opzetten, lijkt me erg leuk. Ik weet alleen niet hoeveel mensen er mee willen doen. Misschien is dit een betere meting om te kijken of je verstand van voetbal hebt dan met profcoach Twisted Evil Alhoewel je het nooit in de hand hebt en er op een WK altijd grote verrassingen zijn...
Mijn ervaring is dat voetbalpoules altijd worden gewonnen door mensen die weinig tot geen verstand van voetbal hebben. Dus dan heb je kansen bekkertje Twisted Evil Cool Laughing
Osito

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bekkertje op di 01 jun 2010, 11:32

Haha bij mij leert de ervaring dat juist niet Very Happy Toevallig won ik vorige keer toen ik voor het eerst meedeed de WK-poule. Had vrijwel alles goed behalve dat NL er zo vroeg uit zou vliegen...

Bekkertje

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bekkertje op di 01 jun 2010, 11:32

Het is trouwens makkelijker te voorspellen wie er wint dan wie er scoort, dus denk dat een wk-poule meer betrouwbaar is dan het systeem dat je zoveel mogelijk mensen op moet stellen die scoren Razz

Bekkertje

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Osito op di 01 jun 2010, 13:05

Bekkertje schreef:Het is trouwens makkelijker te voorspellen wie er wint dan wie er scoort, dus denk dat een wk-poule meer betrouwbaar is dan het systeem dat je zoveel mogelijk mensen op moet stellen die scoren Razz
In 2004 won bij ons op het werk iemand die Griekenland als kampioen had voorspeld. Het moge duidelijk zijn dat deze persoon voor de gezelligheid meedeed en geen flauw benul van voetbal had. In 2006 hadden alle topkenners Brazilie als kampioen. De bejaarde teams van Frankrijk en Italië werden weliswaar nog als vage outsiders gezien, maar weinig experts voorspelden dat ze de finale zouden halen. M.a.w. degene die dat wel had voorspeld....I rest my case.
Osito

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Etienne_G op di 01 jun 2010, 16:00

Osito schreef:
Bekkertje schreef:Het is trouwens makkelijker te voorspellen wie er wint dan wie er scoort, dus denk dat een wk-poule meer betrouwbaar is dan het systeem dat je zoveel mogelijk mensen op moet stellen die scoren Razz
In 2004 won bij ons op het werk iemand die Griekenland als kampioen had voorspeld. Het moge duidelijk zijn dat deze persoon voor de gezelligheid meedeed en geen flauw benul van voetbal had. In 2006 hadden alle topkenners Brazilie als kampioen. De bejaarde teams van Frankrijk en Italië werden weliswaar nog als vage outsiders gezien, maar weinig experts voorspelden dat ze de finale zouden halen. M.a.w. degene die dat wel had voorspeld....I rest my case.

Een echte voetbalkenner weet dat Italië het altijd beter doet dan de "kenners" roepen;) Maar wat Griekenland betreft heb je natuurlijk een punt.

Etienne_G

Aantal berichten : 368
Punten : 390
Registration date : 16-09-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Opti op di 01 jun 2010, 16:05

Osito schreef:
Bekkertje schreef:Ik stel voor dat we met een paar schakers ook een WK poule opzetten, lijkt me erg leuk. Ik weet alleen niet hoeveel mensen er mee willen doen. Misschien is dit een betere meting om te kijken of je verstand van voetbal hebt dan met profcoach Twisted Evil Alhoewel je het nooit in de hand hebt en er op een WK altijd grote verrassingen zijn...
Mijn ervaring is dat voetbalpoules altijd worden gewonnen door mensen die weinig tot geen verstand van voetbal hebben. Dus dan heb je kansen bekkertje Twisted Evil Cool Laughing
Wie won Profcoach ook al weer?
Opti

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bekkertje op di 01 jun 2010, 17:11

Hij had de meeste spelers die scorend vermogen hadden Smile En Frankrijk, Italie en Duitsland kan je bijna altijd wel tot ergens aan de halve of kwartfinale in je poule opstellen, er is er bijna altijd maximaal 1 die het niet haalt. Dan heb je altijd nog genoeg punten over. De meeste punten bij zo'n wk/ek poule haal je door de verrassingen goed te voorspellen. Dit keer zeg ik dat Mexico erg ver gaat komen en Zuid-Korea ook zijn poule doorkomt. De poule van Brazilie, Portugal en Ivoorkust is ook erg leuk... We zullen zien

Bekkertje

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Johan op di 01 jun 2010, 19:14

op wk.nl doe ik al mee met een pool
Johan

Aantal berichten : 255
Punten : 271

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bekkertje op di 01 jun 2010, 23:04

Net gekeken, het was erg goed moet ik zeggen.. op dat ene schoonheidsfoutje van gio en mathijssen na dan... Ik begin steeds meer vertrouwen in mijn eigen voorspelling te krijgen Very Happy

Bekkertje

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Osito op wo 02 jun 2010, 08:12

Bekkertje schreef:Net gekeken, het was erg goed moet ik zeggen.. op dat ene schoonheidsfoutje van gio en mathijssen na dan... Ik begin steeds meer vertrouwen in mijn eigen voorspelling te krijgen Very Happy
Ik vrees nog steeds dat als we tegen sterkere landen spelen dat het er dan meer als de 2e helft tegen Mexico uitziet. Vooral de oefenwedstrijd tegen Engeland gaf aan dat er verdedigend werk aan de winkel is. Maar wanhoop niet, ook ik ben gematigd optimistisch en heb Nederland op de 4e plek laten eindigen.
Osito

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Opti op wo 02 jun 2010, 11:26

Osito schreef:
Bekkertje schreef:Net gekeken, het was erg goed moet ik zeggen.. op dat ene schoonheidsfoutje van gio en mathijssen na dan... Ik begin steeds meer vertrouwen in mijn eigen voorspelling te krijgen Very Happy
Ik vrees nog steeds dat als we tegen sterkere landen spelen dat het er dan meer als de 2e helft tegen Mexico uitziet. Vooral de oefenwedstrijd tegen Engeland gaf aan dat er verdedigend werk aan de winkel is. Maar wanhoop niet, ook ik ben gematigd optimistisch en heb Nederland op de 4e plek laten eindigen.
Opti
Opti

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Osito op wo 02 jun 2010, 11:37

Overigens is de Telegraaf ook lekker bezig. Die hebben altijd van die onzinnige discussie’s waar dan allemaal prachtige reactie’s op komen. Nu hebben ze bedacht om een forum te openen : Afellay of Van der Vaart op linksbuiten. Tja totaal onzinnig natuurlijk want wie Van Marwijk een beetje gevolgd heeft weet dat hij Dirk Kuyt blijft opstellen. En dan is de enige conclusie dat Robben van links start. De andere 4(!!) linksbuitens (Afellay, Van der Vaart, Babel en Elia) beginnen dan dus op de bank. Ik denk dat Afellay en Van der Vaart eventueel ook voor De Jong zouden kunnen invallen.
Osito

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende