Klaverjasavond bij Vink.

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Klaverjasavond bij Vink.

Bericht  Bekkertje op do 07 apr 2011, 12:45

Wij gaan zeker naar Vink Mike. Het plan was om eerst een dubbelrondig 4 kampje te houden op de club van 10 of 5 min per partij en daarna door te gaan bij Vink... Kom je ook? Very Happy

Bekkertje

Aantal berichten : 1422
Punten : 1619
Registration date : 15-02-09
Leeftijd : 28

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Osito op do 07 apr 2011, 12:48

Bekkertje schreef:Wij gaan zeker naar Vink Mike. Het plan was om eerst een dubbelrondig 4 kampje te houden op de club van 10 of 5 min per partij en daarna door te gaan bij Vink... Kom je ook? Very Happy
uhhmmm ik heb het over vrijdagavond....gaan jullie op vrijdagavond eerst een dubbelrondige 4-kamp doen ?
Osito

Aantal berichten : 1109
Punten : 1180
Registration date : 14-02-09
Leeftijd : 44

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bekkertje op do 07 apr 2011, 15:59

Nee morgen gaan we wel naar Vink, maar hoe laat weet ik nog niet precies.. Denk rond een uurtje of half 9 ofzo...

Bekkertje

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Osito op do 07 apr 2011, 18:17

Bekkertje schreef:Nee morgen gaan we wel naar Vink, maar hoe laat weet ik nog niet precies.. Denk rond een uurtje of half 9 ofzo...
ok ik kom denk ik ook even
Osito

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Osito op vr 08 apr 2011, 09:13

Hi Stefan, Dunnie komt waarschijnlijk niet. Dus laat me nog even weten hoe laat jullie gaan...anders rij ik voor niks Smile. Kunnen we mooi een avondje ballen zonder de balmaster.
Osito

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Osito op vr 08 apr 2011, 20:21

Komt toch niet zo goed uit....blijf dus thuis. Morgen dan maar potje ballen bij Vink Exclamation
Osito

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Osito op vr 15 apr 2011, 08:37

Vanavond wordt erweer 'geVINKt' vanaf 20:30. Te verwachten zijn : Dikkie, Osito, BoemBoem en Jewst. Wie volgt ?
Osito

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Osito op za 16 apr 2011, 13:12

Vanavond weer bij Vink om 20:30
Osito

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bekkertje op za 16 apr 2011, 13:14

Ik denk dat ik toch een keertje pas, ga zo naar een bruiloft en ik wil morgen toch een keertje fit op de tennisbaan staan bij de competitie...

Bekkertje

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Osito op ma 18 apr 2011, 10:24

Zo dat was me het weekje wel. Maandagavond naar Bennekom om Veenendaal 2 (net) niet kampioen te zien worden. Kort nachtje en dinsdag weer met veel moeite op het werk. Donderdag avond Veenendaal 2 weer ‘net niet’ meegemaakt : 2x haalde de tegenstander op het tandvlees 2-2. Na een intermezzo met onze vrienden in het blauw, was ik dus weer erg laat thuis. Vrijdag viel de hele dag niet mee. Maar vrijdagavond weer vrolijk naar Vink na een korte powernap. Oscar was in topvorm en won het ballen. Er werden erg veel pullen gedronken en spa rood voor de BOB. Tja zo’n avond moet natuurlijk afgesloten worden bij Aladin. Eerlijk is eerlijk onze döner zonder sla is heerlijk. De shoarma met sla trouwens ook. Om 2:30 thuis. Na een relatief kort nachtje even wat rommel opgeruimd, immers pa en ma stonden om 13:00 voor de deur. Zaterdagavond mijn ouders alleen gelaten, er waren immers belangrijke plannen gemaakt. Rond 20:30 waren Dikkie en ik weer bij Vink. Een half uurtje later kregen we gezelschap van Ossie en Jewst. Tussen het ballen door nog even naar Real Madrid-Barcelona gekeken. Osito Bob was dit keer de man in vorm. Na afloop moest er natuurlijk weer even een shoarma gegeten worden. Zondagochtend weer vroeg aan de ontbijttafel. In de middag nog even een uurtje Ajax gekeken in Cafe de Pomp, typische Amsterdamse Jordaanse kroeg midden in Almere. Was weer hilarisch. Mijn ouders vermaakten zich ook wel. Vanmiddag komt Claudia weer terug uit Oman…

PS : Bekker paste om wat uit te rusten voor het tennis. Bekker's opvatting van uitrusten : Kratje bier wegdrinken met en bij wat vrienden tijdens Real-Barca. Daarna rond middernacht naar de markt om nog wat meer gele rakkers te nuttigen en dan rond 3:00 naar 'Eerlijk is Eerlijk...'. 4:00 op zijn nest. Om 9:00 tennissen.
Osito

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bekkertje op ma 18 apr 2011, 12:19

Osito schreef:Zo dat was me het weekje wel. Maandagavond naar Bennekom om Veenendaal 2 (net) niet kampioen te zien worden. Kort nachtje en dinsdag weer met veel moeite op het werk. Donderdag avond Veenendaal 2 weer ‘net niet’ meegemaakt : 2x haalde de tegenstander op het tandvlees 2-2. Na een intermezzo met onze vrienden in het blauw, was ik dus weer erg laat thuis. Vrijdag viel de hele dag niet mee. Maar vrijdagavond weer vrolijk naar Vink na een korte powernap. Oscar was in topvorm en won het ballen. Er werden erg veel pullen gedronken en spa rood voor de BOB. Tja zo’n avond moet natuurlijk afgesloten worden bij Aladin. Eerlijk is eerlijk onze döner zonder sla is heerlijk. De shoarma met sla trouwens ook. Om 2:30 thuis. Na een relatief kort nachtje even wat rommel opgeruimd, immers pa en ma stonden om 13:00 voor de deur. Zaterdagavond mijn ouders alleen gelaten, er waren immers belangrijke plannen gemaakt. Rond 20:30 waren Dikkie en ik weer bij Vink. Een half uurtje later kregen we gezelschap van Ossie en Jewst. Tussen het ballen door nog even naar Real Madrid-Barcelona gekeken. Osito Bob was dit keer de man in vorm. Na afloop moest er natuurlijk weer even een shoarma gegeten worden. Zondagochtend weer vroeg aan de ontbijttafel. In de middag nog even een uurtje Ajax gekeken in Cafe de Pomp, typische Amsterdamse Jordaanse kroeg midden in Almere. Was weer hilarisch. Mijn ouders vermaakten zich ook wel. Vanmiddag komt Claudia weer terug uit Oman…

PS : Bekker paste om wat uit te rusten voor het tennis. Bekker's opvatting van uitrusten : Kratje bier wegdrinken met en bij wat vrienden tijdens Real-Barca. Daarna rond middernacht naar de markt om nog wat meer gele rakkers te nuttigen en dan rond 3:00 naar 'Eerlijk is Eerlijk...'. 4:00 op zijn nest. Om 9:00 tennissen.

Haha ja dat was niet echt de bedoeling vooraf. Maar toch mocht ik niet klagen hoe het ging, ik moest in de singel tegen de sterkste speler uit de hele competitie, een B1-speler. Ging niet slecht, maar doordat ik de hele winter niet heb getraind miste ik toch wat ritme. Mijn service brak me uiteindelijk op, de lange punten won ik wel, mijn veldspel was erg goed, maar helaas kwam ik toch tekort tegen mijn sympathieke tegenstander. De mixdubbel won ik wel, vrij makkelijk ook: 6-4 6-2. Eindstand helaas weer verloren met 6-2 met het team, maar er zit vooruitgang in. Vaak zijn we rond de 3e/4e speeldag allemaal in vorm, en rollen de punten binnen.

Trouwens: Wat was Real laf aan het spelen tegen Barca, en wat deed Barca weinig moeite om het duel te beslissen. We gaan nog wel leukere wedstrijden tussen die 2 ploegen zien komende 2 weken denk ik...

Bekkertje

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  brilsmurf op vr 27 mei 2011, 16:12

Iemand zin om vanavond nog naar Vink o.a. te gaan? Smile

brilsmurf

Aantal berichten : 442
Punten : 483
Registration date : 21-02-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Erik op vr 27 mei 2011, 16:13

Prima, half 10?

én sinds kort:
http://twitter.com/Dikkiechess

When I am White, I win because I am White, when I am Black - because I am (the one and only) Dikkie.
Erik
Admin

Aantal berichten : 910
Punten : 971
Leeftijd : 46

Profiel bekijken http://dikkiechess.blogspot.com/

Terug naar boven Go down

Bericht  Erik op vr 27 mei 2011, 20:29

Joost en Stefan zijn er ook rond half 10.
Ik ben er ietsjes later.

én sinds kort:

When I am White, I win because I am White, when I am Black - because I am (the one and only) Dikkie.
Erik
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  brilsmurf op vr 27 mei 2011, 20:48

Top! Tot vanavond.

brilsmurf

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Osito op do 16 jun 2011, 09:46

Nog mensen die naar Vink gaan vrijdag/zaterdag ?

Vrijdag : Dikkie, Osito, Jewst, Ossi (balwinnaar : Osito)
Zaterdag : Dikkie, Osito, Opti, Oscar, wie volgt ?
Osito

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  brilsmurf op za 18 jun 2011, 18:29

Ik zal er zijn. Very Happy

Enig idee hoe laat we verzamelen?

brilsmurf

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Erik op zo 19 jun 2011, 15:00

brilsmurf schreef:Ik zal er zijn. Very Happy
We hebben je niet gezien.
Dit keer was Dikkie weer ouderwets de grote winnaar Very Happy

én sinds kort:

Erik
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  Osito op zo 19 jun 2011, 16:06

Net als de avond ervoor was het een spannende balavond. Dikkie leek op de eindstreep nog gepasseerd te worden door Osito. Maar Opti had net een hogere schoppen op de 1-na-laatste slag. Oscar en Opti hadden niet hun avond. Het echte hoogtepunt van de avond was natuurlijk voor het ballen, toen bij het klaverjassen Opti en Vink op een 2-0 nederlaag werden getrakteerd door Dikkie en Osito.

Na afloop shoarma, een regenachtige rit naar Vleuten en daarna weer naar Almere. Om 2:45 was Osito thuis.

Wist u dat Dikkie gisteren een nieuw favoriet 'bier' heeft ontdekt ? En dat hij daar gelijk 8 flesjes van heeft opgezopen.
Osito

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bekkertje op zo 19 jun 2011, 18:14

En hoe heten die goudgele rakkers? Surprised

Bekkertje

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  brilsmurf op zo 19 jun 2011, 19:28

Volgende keer graag even smsen/forum of het doorgaat en hoe laat. Geen zin om in de regen naar Vink te fietsen en dat er dan niemand is.

brilsmurf

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  joost op zo 19 jun 2011, 23:43

brilsmurf schreef:Volgende keer graag even smsen/forum of het doorgaat en hoe laat. Geen zin om in de regen naar Vink te fietsen en dat er dan niemand is.

Als er geen tijd word gezegd zou k uitgaan van 9:00-9:30. Ik had helaas andere verplichtingen en heb me een keer samen met wat vrienden gigantisch onder de tafel gezopen, al viel ik nog wel mee. De een heeft de hele avond onder oog van zn ouders zo gedanst dat Borat nog jaloers op hem zou zijn geweest, ging daarna in onderbroek op de trampoline springen, en heeft daarna de halve avond beweerd dat ik zo'n geweldige, nee z'n beste vriend was, de tweede was zo bezopen dat ie me de hele tijd probeerde om te duwen, wat helaas een paar keer lukte, en aanpapte met een 14-jarige... Hij werd later opgehaald door zn oom, wiens auto hij finaal heeft ondergekotst. Ikzelf heb twee glazen gebroken, heb rond 2 uur 's nachts de hele wijk lopen wakkerzingen, en heb nog een tijd over politiek gepraat met de pa van de feestgever, die zelf ook niet weinig op had. Gelukkig was ik alweer helemaal nuchter toen ik wegging en heb ik thuis zelfs nog een aflevering family guy meegepikt. Zonder kater wakkergeworden. Wat is het leven toch mooi.

joost

Aantal berichten : 228
Punten : 250
Registration date : 08-03-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bekkertje op ma 20 jun 2011, 00:57

Klinkt goed Joost, je begint een echte vent te worden, maar al na 2 drankjes zingend over straat? Razz

Bekkertje

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Osito op ma 20 jun 2011, 08:25

haha ik zie het al voor me Jewst lallend over straat :

They will not force us
They will stop degrading us
They will not control us
We will be victorious

Of zou hij dronken een ander repertoire kiezen :

Shalalie shalala, shalalie shalala
Het gaat niet uit m’n kop
Shalalie shalala, shalalie shalala
Ik sta d’r ’s morgens mee op

Osito

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Al op ma 20 jun 2011, 11:54

Als de chronologische volgorde van zijn verhaal klopt en het verhaal volledig is heeft Joost de wijk wakkergezongen door rondjes rond de trampoline in de tuin van zijn gastheer te lopen (wat wordt onderbouwd doordat hij vriend 1 op de trampoline kan zien springen en mogelijk een paar keer door vriend 2 omver wordt geduwd). Daarna volgt enig politiek geleuter en gaat hij nuchter de deur uit. Nooit geweten dat geklets over politiek het alcoholpromillage verlaagt (en anders hebben we voor de vroege vrijdagochtend in het vervolg nog 'nuttige' onderwerpen). Thuis is hij nog fris genoeg om tv te kijken en de volgende ochtend wordt hij zonder kater wakker.
Conclusie: Joost heeft geen of (te) weinig alcohol genuttigd. Hoezo echte vent?
Al

Aantal berichten : 152
Punten : 205
Registration date : 15-03-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende