Veendendaal 2 steft treurig uit samen met DoDo door toedoen Pallas 2

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Veendendaal 2 steft treurig uit samen met DoDo door toedoen Pallas 2

Bericht  joost op di 22 maa 2011, 19:39

Herr Flick schreef:
Osito schreef:
Al schreef:
Osito schreef:Overigens geeft de loting voor de laatste ronde weinig hoop op een 1e plaats voor VSV. Ik gok op 8-0 voor Pallas. Dus dan moet het van de extra promotieplek komen.

Pallas 2 heeft een makkelijkere tegenstander, maar van onze komende tegenstander wonnen ze 7-1. Als je naar de uitslagen kijkt tegen de lagere teams zit er niet veel verschil tussen Pallas en ons. En aangezien het maar een half bordpunt verschil is, blijft het spannend. En met een hoge winst heb je in ieder geval de promotieplek te pakken Very Happy .
Ze hebben tot nu toe al 3,5 bordpunt meer gescoord tegen de lagere teams en dan krijgen ze nog de onderste. Dat je maar een half bordpunt achterstaat is omdat jullie die gasten kansloos met 5,5-2,5 hebben afgedroogd. Dat moet trouwens flink pijn gedaan hebben gezien de onzin erna.

hah.....ahahaha.....HAHAHHAHAHAHAHAHAHHA! cat nog een keer spelen? als Pallas wint krijgen wij allemaal een biertje, en als jullie winnen krijgen jullie 10582 kratjes bier. Vrij zeker van deze zaak zoals gij kent zien.
Ganz geil,
In die mund geteutet

Die neem ik graag aan. Heel graag zelfs.

joost

Aantal berichten : 228
Punten : 250
Registration date : 08-03-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Mescheriakov op di 22 maa 2011, 22:01

hah.....ahahaha.....HAHAHHAHAHAHAHAHAHHA! nog een keer spelen?

Zo te lezen zit Herr Flick òp een bierflesje. Razz

Ik zou niet wedden met die rakker, Joost, stel dat we nog een keer winnen. Suspect
Mescheriakov

Aantal berichten : 163
Punten : 179
Registration date : 11-12-09
Leeftijd : 84

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bekkertje op di 22 maa 2011, 22:07

Ik ben er dan vrij zeker van dat veenendaal de meest beschonken club is in het land. (oh wacht, zijn we dat niet al? Very Happy )

Bekkertje

Aantal berichten : 1422
Punten : 1619
Registration date : 15-02-09
Leeftijd : 28

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Opti op di 22 maa 2011, 22:36

Wel of geen flessie op (de Leffe Blond was vorige week bij de Appie in de aanbieding), die reactie van Herr Flick is natuurlijk de enige juiste op de opmerkingen van Osito.
Opti

Aantal berichten : 537
Punten : 562
Registration date : 29-08-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  joost op di 22 maa 2011, 22:52

Herr Flick schreef:
hah.....ahahaha.....HAHAHHAHAHAHAHAHAHHA! cat nog een keer spelen? als Pallas wint krijgen wij allemaal een biertje, en als jullie winnen krijgen jullie 10582 kratjes bier. Vrij zeker van deze zaak zoals gij kent zien.
Ganz geil,
In die mund geteutet

Of misschien zo'n soort weddenschap, alleen dan speel ik alleen met tien bier op een simultaan tegen jullie achten? Mag van mij ook... Iig moet Herr Flick ff morris geleerd worden... of heette dat mores?

joost

Aantal berichten : 228
Punten : 250
Registration date : 08-03-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bekkertje op di 22 maa 2011, 23:32

Ik zal me er niet te druk om maken Mike, ik denk toch echt dat ze allebei gaan promoveren, ze winnen allebei maar het is natuurlijk leuk voor de eer om kampioen te worden. Het is een gezamenlijke slotronde of niet?

Bekkertje

Aantal berichten : 1422
Punten : 1619
Registration date : 15-02-09
Leeftijd : 28

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Opti op wo 23 maa 2011, 08:34

Hee Osito, gefeliciteerd met je verjaardag!
Opti

Aantal berichten : 537
Punten : 562
Registration date : 29-08-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Erik op wo 23 maa 2011, 08:36

Yep, gefeliciteerd Osito!

én sinds kort:
http://twitter.com/Dikkiechess

When I am White, I win because I am White, when I am Black - because I am (the one and only) Dikkie.
Erik
Admin

Aantal berichten : 910
Punten : 971
Registration date : 14-02-09
Leeftijd : 46

Profiel bekijken http://dikkiechess.blogspot.com/

Terug naar boven Go down

Bericht  Osito op wo 23 maa 2011, 09:01

Opti schreef:Wel of geen flessie op (de Leffe Blond was vorige week bij de Appie in de aanbieding), die reactie van Herr Flick is natuurlijk de enige juiste op de opmerkingen van Osito.
Idd Opti, bevestiging noemt men dat.
Osito

Aantal berichten : 1109
Punten : 1180
Leeftijd : 44

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Al op wo 23 maa 2011, 10:25

Osito schreef:
Al schreef:
Osito schreef:Overigens geeft de loting voor de laatste ronde weinig hoop op een 1e plaats voor VSV. Ik gok op 8-0 voor Pallas. Dus dan moet het van de extra promotieplek komen.

Pallas 2 heeft een makkelijkere tegenstander, maar van onze komende tegenstander wonnen ze 7-1. Als je naar de uitslagen kijkt tegen de lagere teams zit er niet veel verschil tussen Pallas en ons. En aangezien het maar een half bordpunt verschil is, blijft het spannend. En met een hoge winst heb je in ieder geval de promotieplek te pakken Very Happy .
Ze hebben tot nu toe al 3,5 bordpunt meer gescoord tegen de lagere teams en dan krijgen ze nog de onderste. Dat je maar een half bordpunt achterstaat is omdat jullie die gasten kansloos met 5,5-2,5 hebben afgedroogd. Dat moet trouwens flink pijn gedaan hebben gezien de onzin erna.

Ik weet niet waar jij zit te kijken, maar tegen de tegenstanders van plaats 5 tot en met 8 hebben zowel Pallas als wij 20 bordpunten gescoord. Pallas speelt in de laatste ronde tegen de nummer 7 en wij tegen de nummer 5. Daarmee heeft Pallas een makkelijker programma, maar zullen ze het nog wel waar moeten maken. Overigens, het halve bordpunt voorsprong ontstaat doordat zij er 3 tegen ons inleveren ( Very Happy ), 2 meer maken tegen PSV Dodo en 1,5 meer maken tegen Bennekom. Als je alle overige teams als lagere teams beschouwt heb je gelijk, maar dat lijkt me niet terecht. Er zit een duidelijke scheiding tussen de onderste 4 en de bovenste 4.
Al

Aantal berichten : 152
Punten : 205
Registration date : 15-03-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Al op wo 23 maa 2011, 11:04

Herr Flick schreef:
Osito schreef:
Al schreef:

Ganz geil,
In die mund geteutet

We doen het eventueel in de bekercompetitie nog wel een keer dunnetjes over........
Al

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Osito op wo 23 maa 2011, 11:43

Al schreef:.....Overigens, het halve bordpunt voorsprong ontstaat doordat zij er 3 tegen ons inleveren ( Very Happy ), 2 meer maken tegen PSV Dodo en 1,5 meer maken tegen Bennekom. Als je alle overige teams als lagere teams beschouwt heb je gelijk,
Dat bedoelde ik inderdaad. Natuurlijk met het idee om Pallas een beetje te stangen en om te zien of de emotie nog diep zat. De reactie was erg mooi.
Osito

Aantal berichten : 1109
Punten : 1180
Leeftijd : 44

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Al op di 29 maa 2011, 10:11

Alle uitslagen uit de zesde ronde zijn bekend. Mochten we geen kampioen worden, dan volstaat een overwinning om als beste tweede te eindigen. Daarbij is 4½-3½ al voldoende.
Al

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2