Ajax-Feyenoord

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Ajax-Feyenoord

Bericht  Erik op za 14 feb 2009, 17:53

12:30 is het weer zover! Smile

én sinds kort:
http://twitter.com/Dikkiechess

When I am White, I win because I am White, when I am Black - because I am (the one and only) Dikkie.
Erik
Admin

Aantal berichten : 910
Punten : 971
Registration date : 14-02-09
Leeftijd : 46

Profiel bekijken http://dikkiechess.blogspot.com/

Terug naar boven Go down

Re: Ajax-Feyenoord

Bericht  Johan op za 14 feb 2009, 20:13

dan wordt feyenoord opnieuw vernederd.....
ben gisteren nog in Rotterdam geweest, even tennis gekeken in Ahoy.
toch wel gaaf om Murray en Nadal aan het werk te zien.
Johan

Aantal berichten : 255
Punten : 271

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bekkertje op zo 15 feb 2009, 23:00

Was weer een lekker feyenoord he dikkie? Razz

En chill dat Nadal van de baan is weggemept.

Bekkertje

Aantal berichten : 1422
Punten : 1619
Registration date : 15-02-09
Leeftijd : 28

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Erik op zo 15 feb 2009, 23:36

Bekkertje schreef:

En chill dat Nadal van de baan is weggemept.

Ik was nooit een groot fan van Nadal maar begreep dat ie puur verloor door een blessure waardoor ie zo ongeveer op 1 been liep en daardoor met 6-0 de laatste set verloor. Hij zou doorgespeeld hebben voor het publiek.
Als dat zo is getuigt dat van grote klasse, en daar mag je respect voor hebben i.p.v. te zeggen dat ie weggemept is.
En het is gewoon zo dat ie de laatste tijd (inmiddels al een hele tijd) een klasse apart is!

én sinds kort:
http://twitter.com/Dikkiechess

When I am White, I win because I am White, when I am Black - because I am (the one and only) Dikkie.
Erik
Admin

Aantal berichten : 910
Punten : 971
Leeftijd : 46

Profiel bekijken http://dikkiechess.blogspot.com/

Terug naar boven Go down

Bericht  Bekkertje op ma 16 feb 2009, 10:45

Ja ik ben het met je eens dat hij echt iemand is die al zover is dat hij deze generatie op alle fronten aftroeft, behalve serveren misschien. En hij is ook een supergoeie speler bij wie je niks cadeau krijgt, alleen ik vind hem wel een zwaar irritant mannetje hoe hij zich gedraagt op de baan met zijn sokjes optrekken en broek goed doen enzo....

Bekkertje

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Osito op ma 16 feb 2009, 13:06

Bekkertje schreef:Ja ik ben het met je eens dat hij echt iemand is die al zover is dat hij deze generatie op alle fronten aftroeft, behalve serveren misschien. En hij is ook een supergoeie speler bij wie je niks cadeau krijgt, alleen ik vind hem wel een zwaar irritant mannetje hoe hij zich gedraagt op de baan met zijn sokjes optrekken en broek goed doen enzo....
Qua slagen repertoire denk ik dat Djokovic en Murray al minstens net zo goed zijn als Nadal. En Federer is zelfs duidelijk beter. Maar op fysiek - (kracht, snelheid en uithouding) en mentaal gebied is Nadal veruit de beste. Qua tennis kijk ik liever naar Federer maar zo heeft iedereen zijn/haar favoriet. Overigens raakte Nadal al aan het begin van de 2e set geblesseerd. Zijn service ging ineens 30 km per uur minder hard. Hij begon toen noodgedwongen alles of niets te spelen. Doordat Murray niet wist hoe hij daar op moest reageren ging de 2e set naar Nadal.
Osito

Aantal berichten : 1109
Punten : 1180
Leeftijd : 44

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  jef op ma 16 feb 2009, 13:36

Ik was eerst geen Nadal-fan, maar sinds 1 jaar dat hij gebruikte om Federer van zijn troon te stoten wel een beetje. Hij zal wel steeds meer blessures krijgen met zijn type tennis, Federer heeft daar minder last van.
Wel altijd grote bewondering voor zijn enorme vechtersmentaliteid gehad.
Het gepluk van Nadal aan zijn achterwerk (ondergoed) na ieder punt is wel storend. Hij draagt vast geen Bjorn Borg-ondergoed. Of zou dat door die soort sweat-pants tennisbroek komen?
jef

Aantal berichten : 42
Punten : 43

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Osito op ma 16 feb 2009, 13:41

jef schreef:Ik was eerst geen Nadal-fan, maar sinds 1 jaar dat hij gebruikte om Federer van zijn troon te stoten wel een beetje. Hij zal wel steeds meer blessures krijgen met zijn type tennis, Federer heeft daar minder last van.
Wel altijd grote bewondering voor zijn enorme vechtersmentaliteid gehad.
Het gepluk van Nadal aan zijn achterwerk (ondergoed) na ieder punt is wel storend. Hij draagt vast geen Bjorn Borg-ondergoed. Of zou dat door die soort sweat-pants tennisbroek komen?
Ik denk eerlijk gezegd al dat het niets meer met zijn ondergoed te maken heeft. Het is een vast ritueeltje geworden voor elke opslag en dat doet hij dus altijd precies zo. Hij is alleen vrij langzaam en daar storen de spelers zich ook aan. Hij heeft ook al wel regelmatig een straf gehad voor te lang wachten.
Osito

Aantal berichten : 1109
Punten : 1180
Leeftijd : 44

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bekkertje op di 17 feb 2009, 11:12

Klopt door zijn enorme fysieke kracht kan hij de ballen vanuit onmogelijke hoeken nog scoren... Maar federer heeft inderdaad meer talent alleen Nadal werkt harder, traint ook veel meer dan Federer.

Bekkertje

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  jef op di 17 feb 2009, 18:24

Maar Hij zou toch moeten weten dat het er niet uitziet. Ik hou het toch op die broek denk ik. Die kruipt naar binnen (he gadver..) door het bewegen. Verder denk ik dat zijn fysieke tennis hem veel blessureleed en een haperende carriere gaat bezorgen. Federer lijkt veel energiezuiniger en makkelijker te bewegen, moeiteloos bijna. Het zou me niet verbazen dat hij dit jaar alweer de nr1-positie weer overneemt. Federer verliest voornamelijk op het mentale vlak van Nadal. Ze komen beiden wel sportief over, Federer wel sportiever.
jef

Aantal berichten : 42
Punten : 43

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: