Snelschaken voor clubteams

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Snelschaken voor clubteams

Bericht  Bekkertje op wo 04 mei 2011, 17:53

Ik kreeg net een mailtje met de uitnodiging van het snelschaken voor clubteams voor de osbo.. We willen dit jaar natuurlijk graag revange nemen op ASV van vorig jaar. Wie doen er mee? Ik doe sowieso mee. Het is op zaterdag 21 mei.

Bekkertje

Aantal berichten : 1422
Punten : 1619
Registration date : 15-02-09
Leeftijd : 28

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: Snelschaken voor clubteams

Bericht  brilsmurf op wo 04 mei 2011, 22:14

Als ik kan doe ik mee! Cool

brilsmurf

Aantal berichten : 442
Punten : 483
Registration date : 21-02-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bekkertje op ma 16 mei 2011, 23:08

Dit is aanstaande zaterdag al. Wie willen er allemaal een team met mij vormen? Smile Gaat Dikkie zijn topscorerstitel verdedigen?

Bekkertje

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  brilsmurf op ma 16 mei 2011, 23:38

Ik heb tentamens volgende week, dus ik doe helaas niet mee.

brilsmurf

Aantal berichten : 442
Punten : 483
Registration date : 21-02-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Etienne_G op di 17 mei 2011, 00:32

Nu even niet helaas, school gaat even voor Razz

Etienne_G

Aantal berichten : 368
Punten : 390
Registration date : 16-09-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Osito op di 17 mei 2011, 09:10

Bekkertje schreef:Dit is aanstaande zaterdag al. Wie willen er allemaal een team met mij vormen? Smile Gaat Dikkie zijn topscorerstitel verdedigen?
Ik kan eventueel wel, duz zet mij ermaar bij Bekkertje. Erik kan eigenlijk niet maar als we echt nog een 4e man nodig hebben, is hij wel van de partij. We hebben dan dus nog wel minimaal 1 (eigenlijk 2) mensen nodig. Opti, niets voor jou ? Jewst ? TJ ?
Osito

Aantal berichten : 1109
Punten : 1180
Registration date : 14-02-09
Leeftijd : 44

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Osito op di 17 mei 2011, 09:45

Opti en Dikkie doen ook mee. Bekker geef jij ons op ? Moet voor morgen. Ik kan jou en Erik wel ophalen zaterdagmorgen.

Bekker, Opti, Osito & Dikkie

Op zaterdag 21 mei 2011 kunt u uw team(s) uit de OSBO-competitie laten spelen in
Bennekom voor dit kampioenschap! Er wordt zoals gewoonlijk in verschillende klassen gespeeld.
Het speeltempo bedraagt 5 minuten p.p.p.p.
Bij aanvang worden alle teams in een grote groep ingedeeld. Na deze voorronde worden de teams vanuit de stand ingedeeld in twee of meer finalegroepen. In de finalegroep wordt een dubbelrondige competitie gespeeld. Er worden door alle schakers die dag circa 24 partijen gespeeld.

Plaats: Clubgebouw De Commanderij, Commandeursweg 44, 6721ZM Bennekom. Tel. (0318) 41 82 28

Aanvang: vanaf 10.30 uur melden – 11.00 uur spelen
Eindtijd: rond 17.00 uur is de prijsuitreiking.

Inschrijfgeld: € 10,00 per team. Betalen aan de zaal.

Prijzen: per klasse (KNSB, promotieklasse, 1e, 2e, 3e 4e en jeugd) een prijs voor het winnende team en voor de topscorer van die klasse een medaille.

Opgave: secretariaat@bennekomsesv.nl tot en met woensdag 18 mei 2011.

Inlichtingen: Rini Kreeft (06-51601673) en Huub Blom
Osito

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bekkertje op di 17 mei 2011, 15:16

ik geef ons vanavond wel even op ja Smile leuk en gezellig team, wordt een topdag..

Bekkertje

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Etienne_G op di 17 mei 2011, 17:10

Succes jongens! Even die titel binnenslepen Smile

Etienne_G

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bekkertje op wo 18 mei 2011, 17:20

Osito schreef:Opti en Dikkie doen ook mee. Bekker geef jij ons op ? Moet voor morgen. Ik kan jou en Erik wel ophalen zaterdagmorgen.

Bekker, Opti, Osito & Dikkie

Op zaterdag 21 mei 2011 kunt u uw team(s) uit de OSBO-competitie laten spelen in
Bennekom voor dit kampioenschap! Er wordt zoals gewoonlijk in verschillende klassen gespeeld.
Het speeltempo bedraagt 5 minuten p.p.p.p.
Bij aanvang worden alle teams in een grote groep ingedeeld. Na deze voorronde worden de teams vanuit de stand ingedeeld in twee of meer finalegroepen. In de finalegroep wordt een dubbelrondige competitie gespeeld. Er worden door alle schakers die dag circa 24 partijen gespeeld.

Plaats: Clubgebouw De Commanderij, Commandeursweg 44, 6721ZM Bennekom. Tel. (0318) 41 82 28

Aanvang: vanaf 10.30 uur melden – 11.00 uur spelen
Eindtijd: rond 17.00 uur is de prijsuitreiking.

Inschrijfgeld: € 10,00 per team. Betalen aan de zaal.

Prijzen: per klasse (KNSB, promotieklasse, 1e, 2e, 3e 4e en jeugd) een prijs voor het winnende team en voor de topscorer van die klasse een medaille.

Opgave: secretariaat@bennekomsesv.nl tot en met woensdag 18 mei 2011.

Inlichtingen: Rini Kreeft (06-51601673) en Huub Blom

Ik heb ons gisteravond opgegeven. Hoe laat ben je hierzo? Weet je het adres nog?

Bekkertje

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Osito op do 19 mei 2011, 09:22

Stefan zou jij naar Dikkie kunnen komen ? Dan kan ik jullie daar om 10:15 oppikken.

John ga jij zelf met de auto ? Of moet ik jou even ophalen in Vleuten ? Dan zou ik rond 9:30 bij je kunnen zijn, maar dan moet je wel tegelijkertijd met mij terug. Ik weet nog niet of we avond naar Vink gaan.

Na afloop chinezen ?
Osito

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Opti op do 19 mei 2011, 11:28

Osito schreef:Stefan zou jij naar Dikkie kunnen komen ? Dan kan ik jullie daar om 10:15 oppikken.

John ga jij zelf met de auto ? Of moet ik jou even ophalen in Vleuten ? Dan zou ik rond 9:30 bij je kunnen zijn, maar dan moet je wel tegelijkertijd met mij terug. Ik weet nog niet of we avond naar Vink gaan.

Na afloop chinezen ?
ophalen prima, mits niet te veel moeite. scheelt wel een paar biertjes. chinezen ook prima.
Opti

Aantal berichten : 537
Punten : 562
Registration date : 29-08-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Osito op do 19 mei 2011, 13:30

Opti schreef:
Osito schreef:Stefan zou jij naar Dikkie kunnen komen ? Dan kan ik jullie daar om 10:15 oppikken.

Na afloop chinezen ?
ophalen prima, mits niet te veel moeite. scheelt wel een paar biertjes. chinezen ook prima.
Ik heb nog een kaartje van je thuis liggen...maar waar ook alweer. Dus doe nog maar even je adres.
Osito

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Opti op do 19 mei 2011, 23:47

Bundelzwam 48
3451 HS Vleuten

Mocht de tomtom die straat nog niet kennen, Rivierkom doen. En dan effe bellen als je er bent. Of van tevoren op Google Maps kijken.
Opti

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bekkertje op za 21 mei 2011, 00:06

Ik heb zin in morgen, alhoewel ik na afloop niet mee kan eten bij de chinees. Ik zou graag willen, maar mijn bankrekening denkt daar toch echt anders over. Als het een weekje later was geweest had ie allang niet meer geprotesteerd. Dan heeft hij ''last'' van een enorm overschot met al dat vakantiegeld, loon, stufie en pokergeld. Razz

Anyway, ik verheug me op een gezellige dag Smile

Bekkertje

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Osito op zo 22 mei 2011, 10:40

Het was inderdaad een leuke maar ook vermoeiende dag. 20 partijen snelschaken valt nog niet mee. Er waren slechts 11 teams en in de voorronde kreeg je elk team te bekampen. Wij waren in de voorronde ongenaakbaar met o.a. een 4-0 tegen ASV1 en 3-1 tegen Wageningen. Dikkie speelde aan 1 en haalde 7,5 uit 10, Bekker aan 2 10 uit 10, Opti 9 uit 10 en Osito aan 4 8 uit 10. In de finale was het echter op met 22,5 uit 40. Kwam het door het bier ? We werden uiteindelijk gedeeld 3e en op basis van de voorronde zouden wij dan 3e zijn en SMB 4e. De organisatie had echter zelf snel een regeltje bedacht dat ze naar de onderlinge score in de finale keken. Ach wat maakt het ook uit. ASV had een halfje meer en werd 2e. Wageningen werd uiteindelijk afgetekend 1e. Wij hadden in de laatste ronde 5,5-2,5 moeten winnen om toch nog 1e te worden. Maar dat zat er nooit in.

Overigens haalde Bekker wel de topscorer titel binnen met 17 uit 20, hij verloor wel de laatste 2 waardoor Jeroen Franssen van Wageningen nog langszij had kunnen komen (hij begon ook met 10 uit 10). Maar Osito wist Franssen 1x te verschalken.

Na afloop nog naar de Chinees geweest en ballen bij Vink. Vooral Stefan 'Wat is troef ?' Bekker leek wat moeite te hebben om te focussen. tja bier en whiskey dat gaat een keer mis natuurlijk. Laughing Verder was het niet erg spannend. Dikkie won met 50 punten verschil van Opti en die had 50 punten meer dan nummer 3 Bekker en die had weer 50 punten meer dan nummer 4 Osito. Motto : Je kunt alleen goed ballen met alcohol. Als BOB heb je geen kans. Oscar kwam ook nog even langs. Benieuwd of er na de exit van Osito en Opti rond 22:00 nog lang doorgezakt is ?
Osito

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Etienne_G op zo 22 mei 2011, 20:24

Leuk verslag! Jammer dat jullie in de finale niet net zo goed waren als in de voorronde, maar niks aan te doen Wink

Etienne_G

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Opti op zo 22 mei 2011, 21:53

Etienne_G schreef:Leuk verslag! Jammer dat jullie in de finale niet net zo goed waren als in de voorronde, maar niks aan te doen Wink
Nou ja, niets aan te doen.....
Het eerste lauwe biertje werd gedopt tijdens de bye in de voorronde.
Opti

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bekkertje op zo 22 mei 2011, 23:06

En die bye hadden we al in de eerste voorronde Very Happy Was brak trouwens vanochtend, en dan nog een hele dag tennissen, om half 10 waren we pas klaar vanavond. Wel 5-3 gewonnen. Ging wel lekker maar mijn arm is aardig kapot Razz

Was gister een zeker leuk dagje, speelde erg lekker (soms gewoon heerlijk rustig positioneel ook) en relatief weinig echte koningsaanvallen. Laatste 2 nullen tegen Fred waren meer omdat ik de eerste van de 2 weer + 30 stond maar weer gevlagd werd, en ik vergat de laatste pion van Fred te pakken. Ik was nog blij dat Mike Jeroen nog even wist te verslaan, anders had ik het alsnog niet gehaald.

Bekkertje

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven