Profcoach competitie

Pagina 20 van 22 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Profcoach competitie

Bericht  Bekkertje op do 25 nov 2010, 17:20

Ik vind 7 wedstrijden voor zo'n stom iets wel terecht eigenlijk. Maar de straffen die uitgedeeld worden aan spelers die andere spelers blesseren en daardoor soms een half jaar niet kunnen spelen horen natuurlijk minstens zo lang als die speler uitgeschakeld is. Dat zou veel terechter zijn. Als het niet opzettelijk is dan is het natuurlijk een ander verhaal. Bij bedoelde overtredingen mag je wat mij betreft veel harder optreden en ze gewoon maandenlang schorsen. Dan leren ze er teminste van.

Bekkertje

Aantal berichten : 1422
Punten : 1619
Registration date : 15-02-09
Leeftijd : 28

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Etienne_G op do 25 nov 2010, 17:35

Om die 10 van bouazouan is dan ook een grote rel geweest, dat had natuurlijk gewoon een heel seizoen moeten zijn. Al geloof ik wel dat Sparta er vervolgens zelf 18 van had gemaakt?

Vind 7 wedstrijden normaal voor deze beet. Veel mensen vinden idd dat het meer zou moeten zijn maar dat vind ik ook weer onzin, voor iets vergelijkbaars kreeg Sansoni een paar jaar terug maar 5 wedstrijden.. (wat natuurlijk wel aan de lage kant is, maar meer dan 7 lijkt me ook weer overdreven,)

Etienne_G

Aantal berichten : 368
Punten : 390
Registration date : 16-09-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  joost op vr 26 nov 2010, 17:36

brilsmurf schreef:3? Mensen die een doorgebroken speler neerhalen krijgen al 3 wedstrijden. Bijten heeft helemaal niets met voetbal te maken, naar mijn mening kan de straf niet hoog genoeg zijn.^^

Bouaouzan had van wel een jaar (of gewoon nooit meer) mogen spelen, of ben ik nu te hard? Wink

Een doorgebroken speler neerhalen is unfair play, het zorgt ervoor dat een tegenstander een goal wordt onthouden. Iemand een goal onthouden kan geschiedenis veranderen, het kan ervoor zorgen dat een club net wel of niet kampioen wordt, degradeert of niet, Europees voetbal speelt, etc... dat gaat over miljoenen euro's. En dan nog niet te spreken hoé sommige spelers worden neergehaald. Een beet daarentegen is een soort van kopstoot, waar 3 duels op staat, alleen dan met de kans erbij dat het slachtoffer herpes oploopt. 3-4 duels geschorst had mij normaal geleken. Het richt zo goed als geen schade aan, verandert niks aan het verloop van een wedstrijd (behalve dan als de bijter rood krijgt, maar das alleen gunstig voor de gebetene), etc etc... Alleen omdat het er zo vreemd en nieuw aandoet, wordt het door iedereen als extra ernstig gezien.

Ik ben het wel met je eens dat Bouaouzan nooit meer had mogen spelen.

joost

Aantal berichten : 228
Punten : 250
Registration date : 08-03-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Erik op vr 26 nov 2010, 18:11

joost schreef:
brilsmurf schreef:3? Mensen die een doorgebroken speler neerhalen krijgen al 3 wedstrijden. Bijten heeft helemaal niets met voetbal te maken, naar mijn mening kan de straf niet hoog genoeg zijn.^^

Bouaouzan had van wel een jaar (of gewoon nooit meer) mogen spelen, of ben ik nu te hard? Wink

Een doorgebroken speler neerhalen is unfair play, het zorgt ervoor dat een tegenstander een goal wordt onthouden. Iemand een goal onthouden kan geschiedenis veranderen, het kan ervoor zorgen dat een club net wel of niet kampioen wordt, degradeert of niet, Europees voetbal speelt, etc... dat gaat over miljoenen euro's. En dan nog niet te spreken hoé sommige spelers worden neergehaald. Een beet daarentegen is een soort van kopstoot, waar 3 duels op staat, alleen dan met de kans erbij dat het slachtoffer herpes oploopt. 3-4 duels geschorst had mij normaal geleken. Het richt zo goed als geen schade aan, verandert niks aan het verloop van een wedstrijd (behalve dan als de bijter rood krijgt, maar das alleen gunstig voor de gebetene), etc etc... Alleen omdat het er zo vreemd en nieuw aandoet, wordt het door iedereen als extra ernstig gezien.

Ik ben het wel met je eens dat Bouaouzan nooit meer had mogen spelen.

Jij lijkt maar steeds te vergeten dat Jopie Soewaaristienou al een voorwaardelijke straf had staan. Wellicht had die klojo anders hooguit 5 duels gekregen.

én sinds kort:
http://twitter.com/Dikkiechess

When I am White, I win because I am White, when I am Black - because I am (the one and only) Dikkie.
Erik
Admin

Aantal berichten : 910
Punten : 971
Registration date : 14-02-09
Leeftijd : 46

Profiel bekijken http://dikkiechess.blogspot.com/

Terug naar boven Go down

Bericht  joost op vr 26 nov 2010, 20:36

Erik schreef:
Jij lijkt maar steeds te vergeten dat Jopie Soewaaristienou al een voorwaardelijke straf had staan. Wellicht had die klojo anders hooguit 5 duels gekregen.

Dat was 1 duel, voor een middelvinger tegen Feyenoorders. Volgens mij hadden die daarvoor er al gezamenlijk 10.000 opgestoken naar hem, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat díe straf heel mild was....

joost

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Erik op vr 26 nov 2010, 21:43

Daar moet je als speler boven staan en je niet zo simpel laten provoceren.
Moet je eens goed tijdens wedstrijden luisteren wat scheidsrechters allemaal wel niet moeten slikken, groot respect voor die gasten!

én sinds kort:

When I am White, I win because I am White, when I am Black - because I am (the one and only) Dikkie.
Erik
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  Opti op vr 26 nov 2010, 23:56

Zullen we het weer gewoon over profcoach hebben? Wat is die Amoah toch goed, he? Razz
Opti

Aantal berichten : 537
Punten : 562
Registration date : 29-08-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bekkertje op za 27 nov 2010, 02:17

Ja en hij had volgens mij niet 1, maar 2 of 3 voorwaardelijke straffen open staan. Ik ga maar snel slapen, morgen toch al nie theel fit maar maak er wat moois van morgen Smile

Bekkertje

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Erik op zo 28 nov 2010, 21:13

En weer 75 plaatsen gestegen, 323e plaats nu. Very Happy

én sinds kort:

Erik
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  Opti op ma 29 nov 2010, 22:16

Iemand toevallig Barca-Madrid aan het kijken.
Heerlijke wedstrijd. Tussenstand 3-0 na een uurtje spelen.
Opti

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Opti op ma 29 nov 2010, 22:17

Opti schreef:Iemand toevallig Barca-Madrid aan het kijken.
Ik bedoel 4-0. Very Happy
Opti

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Opti op ma 29 nov 2010, 22:55

Opti schreef:
Opti schreef:Iemand toevallig Barca-Madrid aan het kijken.
Ik bedoel 4-0. Very Happy
Eindstand 5-0. Negentig minuten puur genieten. En doe dat dan ook! Heerlijk om die prutsers van Madrid af te zien druipen.
Opti

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bekkertje op ma 29 nov 2010, 23:49

ja heb het gevolgd, heerlijk om na de afstraffing van ajax tegen real dan dit te zien de volgende week Very Happy Prachtig hoe barca speelde. Pas maar op voor het Ajax over een jaar, geef cruijf de macht en je krijgt een look a like van barca, alleen dan wat minder goed natuurlijk.. Nog een paar weekjes en dan ligt het huidige bestuur eruit. Nieuwe trainer wordt Frank de Boer samen met Dennis Bergkamp. Ajax wordt weer zoals het was in de jaren 90

Bekkertje

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Johan op di 30 nov 2010, 00:06

waar kijken jullie dat?
ik heb even de samenvatting gekeken en dat was ook genieten, wel triest dat die madrilenen zo gefrustreerd zijn.
tegen ajax konden ze wel lachen en trucjes doen, nu zagen die gezichten er toch wel heel anders uit...
snap nu ineens ook waarom die feyenoorders blij zijn als ajax verliest Very Happy
Johan

Aantal berichten : 255
Punten : 271

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Opti op di 30 nov 2010, 08:48

Bekkertje schreef:ja heb het gevolgd, heerlijk om na de afstraffing van ajax tegen real dan dit te zien de volgende week Very Happy Prachtig hoe barca speelde. Pas maar op voor het Ajax over een jaar, geef cruijf de macht en je krijgt een look a like van barca, alleen dan wat minder goed natuurlijk.. Nog een paar weekjes en dan ligt het huidige bestuur eruit. Nieuwe trainer wordt Frank de Boer samen met Dennis Bergkamp. Ajax wordt weer zoals het was in de jaren 90
Je moet toch wel erg veel bier op hebben om 020 te vergelijken met Barca.
Opti

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Opti op di 30 nov 2010, 08:50

Johan schreef:waar kijken jullie dat?
ik heb even de samenvatting gekeken en dat was ook genieten, wel triest dat die madrilenen zo gefrustreerd zijn.
tegen ajax konden ze wel lachen en trucjes doen, nu zagen die gezichten er toch wel heel anders uit...
snap nu ineens ook waarom die feyenoorders blij zijn als ajax verliest Very Happy
Met ustream ligt de wereld aan je voeten, Japie.
Opti

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bekkertje op di 30 nov 2010, 13:26

Opti schreef:
Bekkertje schreef:ja heb het gevolgd, heerlijk om na de afstraffing van ajax tegen real dan dit te zien de volgende week Very Happy Prachtig hoe barca speelde. Pas maar op voor het Ajax over een jaar, geef cruijf de macht en je krijgt een look a like van barca, alleen dan wat minder goed natuurlijk.. Nog een paar weekjes en dan ligt het huidige bestuur eruit. Nieuwe trainer wordt Frank de Boer samen met Dennis Bergkamp. Ajax wordt weer zoals het was in de jaren 90
Je moet toch wel erg veel bier op hebben om 020 te vergelijken met Barca.

In principe lijkt Barcelona op Ajax, die speelt precies zoals het Ajax van de jaren 90, allemaal door de revolutie die Cruijf daar heeft ingezet. Alleen bij Ajax is er niks meer van terug te zien.. hopelijk komt dat weer terug in de komende jaren ondanks geldgebrek. Ze moeten wel weer terug gaan naar de basis, gewoon jeugd door laten stromen naar het eerste en gewoon durven.

Bekkertje

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Erik op wo 01 dec 2010, 14:11

Blijkbaar sta ik zelfs 308e i.p.v. 323e. Smile
Vorige keer toen ik schreef was er zeker 1 wedstrijd nog niet verwerkt ofzo.

én sinds kort:

Erik
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  Bekkertje op wo 01 dec 2010, 16:34

ga zo door dikkie! Ondertussen kon ik de vverleiding om na Joost gelijk door te gaan naar de alladin niet weerstaan. De kapsalon is dit keer echt megagroot, op een schotel. Zometeen weer aan het werk dus kan ik wel gebruiken, weer een halve kilo ingelopen op dikkie :p misschien meer omdat hij razendsnel afvalt. Respect voor de mentaliteit van dikkie trouwens...

Laatst aangepast door Bekkertje op wo 01 dec 2010, 21:13; in totaal 1 keer bewerkt

Bekkertje

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  joost op wo 01 dec 2010, 16:42

Ik kwam vanochtend van school, en ik zag dat Dikkie alweer stiekem naar z'n sportschool probeerde te ontsnappen. Gelukkig, toen ik hem zag, stelde die me gerust dat ie alleen maar een blokkie om ging.. tja, alle beetjes helpen. Maar inderdaad, hij heeft zeker mentaliteit!

joost

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  joost op zo 12 dec 2010, 16:25

Wie o Wie heeft Assaïdi opgesteld? Laughing

Dus.... Twente verliest kansloos, Psv kansloos 0-0, Ajax wint makkelijk (al zie je niet in de score)...
Psv, Adios Razz

joost

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bekkertje op zo 12 dec 2010, 17:31

Wait a minute, un or dos (ik heb gister een weddenschap afgesloten met oscar dat Ajax minstens 1 van de 2 clubs Twente en PSV inhaalt vandaar un or dos) Frank de boer! Adios!

Bekkertje

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Osito op zo 12 dec 2010, 17:58

Bekkertje schreef:Wait a minute, un or dos (ik heb gister een weddenschap afgesloten met oscar dat Ajax minstens 1 van de 2 clubs Twente en PSV inhaalt vandaar un or dos) Frank de boer! Adios!
Kijk eens aan eindelijk een redelijke weddenschap. Je hebt geleerd.
Osito

Aantal berichten : 1109
Punten : 1180
Leeftijd : 44

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Etienne_G op zo 12 dec 2010, 20:25

Nog maar 4 plekken te gaan voor feyenoord.. Ik kan het kratje dat ik van Tijmen ga krijgen al ruiken! Very Happy

Etienne_G

Aantal berichten : 368
Punten : 390
Registration date : 16-09-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Erik op zo 12 dec 2010, 20:34

Etienne_G schreef:Nog maar 4 plekken te gaan voor feyenoord.. Ik kan het kratje dat ik van Tijmen ga krijgen al ruiken! Very Happy
Ik ook, lekker, die weddenschap stamt toch van die dag Delft?

én sinds kort:

Erik
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down