Profcoach competitie

Pagina 21 van 22 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Profcoach competitie

Bericht  joost op zo 12 dec 2010, 21:06

Etienne_G schreef:Nog maar 4 plekken te gaan voor feyenoord.. Ik kan het kratje dat ik van Tijmen ga krijgen al ruiken! Very Happy

Toch grappig hoe je er nog in gelooft terwijl ze week op week gewoon slecht spelen...

joost

Aantal berichten : 228
Punten : 250
Registration date : 08-03-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Osito op ma 13 dec 2010, 09:57

joost schreef:
Etienne_G schreef:Nog maar 4 plekken te gaan voor feyenoord.. Ik kan het kratje dat ik van Tijmen ga krijgen al ruiken! Very Happy

Toch grappig hoe je er nog in gelooft terwijl ze week op week gewoon slecht spelen...
..zegt onze voetbalkenner die Ajax makkelijk zag winnen....hahaha. In werkelijkheid speelden ze 35 minuten erg goed en daarna was de pijp leeg. Maar er zit zeker progressie in onder De Boer.

Overigens zal ik een aantal uitspraken doen :
1. Er zullen er maar weinig zijn die vinden dat Feyenoord goed speelt. De teams eromheen zijn echter ook niet denderend bezig.
2. Ajax zou zomaar nog kampioen kunnen worden. Zijn niet de grote favoriet maar ik zie zeker kansen (zeker nu Ibi verkast naar Barca).

PS : Toen Ajax van de week in Milaan scoorde zat ik gewoon mee te juichen (dus zo'n Ajax-hater ben ik niet) Shocked Laughing
Osito

Aantal berichten : 1109
Punten : 1180
Registration date : 14-02-09
Leeftijd : 44

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Johan op ma 13 dec 2010, 10:34

Dat vind ik ook echt idioot: als je gaat juichen voor een buitenlandse club omdat je de Nederlandse club haat.
Johan

Aantal berichten : 255
Punten : 271

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bekkertje op ma 13 dec 2010, 12:41

Tsja ik ben ook altijd voor de nederlandse clubs als ze spelen in europa, heb zelf ook gewoon zitten meegenieten van het succes toen v Hooijdonk met Feyenoord die vrije trap er weer eens in schoot. Maar ja, sommigen haten de andere club zo erg dat ze zelfs europees gezien het de ander niet gunnen. Maar ik zat gister ook weer even te kijken en het nederlandse voetbal is echt weer op de weg terug lijkt het.. Ook als ik kijk naar Heerenveen, schitterend gespeeld. Compliment naar Ron Jans, fantastische vent is dat.

Bekkertje

Aantal berichten : 1422
Punten : 1619
Registration date : 15-02-09
Leeftijd : 28

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Osito op ma 13 dec 2010, 13:47

Johan schreef:Dat vind ik ook echt idioot: als je gaat juichen voor een buitenlandse club omdat je de Nederlandse club haat.
Ik zie Joost nog niet juichen als Feyenoord Europees zou winnen Razz
Osito

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Etienne_G op ma 13 dec 2010, 15:59

Geweldige trainer is Jans inderdaad.. Heeft hij natuurlijk bij Groningen ook al bewezen. Over Groningen gesproken.. die spelen misschien wel het beste van alle "koplopers" Laughing

Etienne_G

Aantal berichten : 368
Punten : 390
Registration date : 16-09-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  joost op ma 13 dec 2010, 16:36

Osito schreef:
Johan schreef:Dat vind ik ook echt idioot: als je gaat juichen voor een buitenlandse club omdat je de Nederlandse club haat.
Ik zie Joost nog niet juichen als Feyenoord Europees zou winnen Razz

Ik juich gewoon hoa, alleen die paar jaar geleden niet, toen volgde ik het nog niet zo... (Was toen 8 osso). Maar als je naar het spel van Feyenoord kijkt ga je spontaan janken en ze haten, het is gewoon niet om aan te zien. Sorry Razz (Ik had het btw ook even met het spel van Ajax)

ED: en nog even tegen Osito. Het gaat om de strijd om de 9e plaats. Het lijkt me duidelijk dat Ajax, Psv, Twente, Groningen, Az, Heerenveen en Utrecht sowieso boven Feyenoord eindigen. Dan heb je nog andere kanshebbers als Roda, Ado, en het huis onverslaanbare Nac, en ook Nec.

Feyenoord komt niet eens in de buurt van de kwaliteit van die clubs. Er is een reden dat ze 13e staan, en dat zelfs Been zegt dat ze met angst naar onder moeten kijken. De mensen van de linkerrijtjeweddenschap kunnen mijn part beter proberen te schikken voor 2 flesjes minder, al zou ik het niet aannemen.

joost

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Erik op ma 13 dec 2010, 18:09

Dit is echt enorme scorebordjournalistiek.
Wanneer je die 10-0 weg zou laten zou doelsaldo al beter zijn als sommige genoemde clubs.
Echter, is wel gebeurd en soms was F. verschrikkelijk slecht.
Ik heb echter wel vrijwel alle wedstrijden gezien en ook veel moois van een team wat nog moet groeien en ondanks soms klotespel toch maar 6 punten achter op linkerrijtje.
Het gaat straks echt beter lopen en als een aantal langdurig geblesseerden terug kunnen komen (Cisse, Tomasson en Fer o.a.) dan geloof ik zeker dat plek 8 of zelfs 7 nog mogelijk is.
Van bijv. Den haag, Utrecht en NEC heb ik ook regelmatig prutswerk gezien. Ook van de huidige nummer 4 Smile

Btw, ga je straks ook je teamgenoten van VSV1 haten als ze met slecht en/of passief spel punten pakken?!?!
Of janken van hun spel... confused

én sinds kort:
http://twitter.com/Dikkiechess

When I am White, I win because I am White, when I am Black - because I am (the one and only) Dikkie.
Erik
Admin

Aantal berichten : 910
Punten : 971
Leeftijd : 46

Profiel bekijken http://dikkiechess.blogspot.com/

Terug naar boven Go down

Bericht  joost op ma 13 dec 2010, 19:23

Erik schreef:Dit is echt enorme scorebordjournalistiek.
Wanneer je die 10-0 weg zou laten zou doelsaldo al beter zijn als sommige genoemde clubs.
Echter, is wel gebeurd en soms was F. verschrikkelijk slecht.
Ik heb echter wel vrijwel alle wedstrijden gezien en ook veel moois van een team wat nog moet groeien en ondanks soms klotespel toch maar 6 punten achter op linkerrijtje.
Het gaat straks echt beter lopen en als een aantal langdurig geblesseerden terug kunnen komen (Cisse, Tomasson en Fer o.a.) dan geloof ik zeker dat plek 8 of zelfs 7 nog mogelijk is.
Van bijv. Den haag, Utrecht en NEC heb ik ook regelmatig prutswerk gezien. Ook van de huidige nummer 4 Smile

Btw, ga je straks ook je teamgenoten van VSV1 haten als ze met slecht en/of passief spel punten pakken?!?!
Of janken van hun spel... confused

Dit is pure onzin. Ik kijk elke week naar de samenvattingen, mis ik ze dan zoek ik ze op op internet. Ik zie alleen dus de beste momenten van Feyenoord. Dat zijn a. er heel weinig, en b. niet echt kwaliteitsacties meestal. Er is nog wel eens een spaarzaam goed moment van Castaignos, maar dat van Beukering kan spelen zegt al genoeg.

En zelfs al zouden Fer, Tomasson en Cisse terugkomen... Waar blijft de kwaliteit die er is bij Utrecht in de vorm van Mertens, Ricky, of Wuytens? Of bij Ado van Bulykin, Kubik, en Verhoek? Of bij Nec van Vlemminckx? Ik zie het niet, en dat ligt niet aan mijn 'haat' voor Feyenoord (die overigens zeer licht is, het is meer dat ik het niet erg vind als ze verliezen).

Het is juist scorebordjournalistiek dat je zegt: ze staan maar 6 punten achter, dus genoeg kans. Als je een beetje realistisch bent, en het spel ziet, dan begrijp je zelf wel dat dat er gewoon niet in zit. Anders had ik het echt wel toegegeven. Dat laatste ga ik geeneens op reageren, als je zulke dingen gaat dingen gaat denken gaat er wat mis.

joost

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Erik op ma 13 dec 2010, 19:35

Dat laatste is puur gein, dat snap je toch wel mag ik hopen!?
Als je alleen op samenvattingen afgaat kun en mag je geen oordeel vellen over iemands prestaties, slap aftreksel van de werkelijkheid.
Alles draait in voetbal om team en niet om een individu als Vleminckx ofzo.
Heb ik liever Vlaar in mijn team dan Vleminckx.
NEC staat er maar 3 punten boven en vindt jij al veel beter dan F.
Zou betekenen dat PSV ook veel beter is dan Ajax
Smile

én sinds kort:

When I am White, I win because I am White, when I am Black - because I am (the one and only) Dikkie.
Erik
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  joost op ma 13 dec 2010, 19:54

Erik schreef:Dat laatste is puur gein, dat snap je toch wel mag ik hopen!?
Als je alleen op samenvattingen afgaat kun en mag je geen oordeel vellen over iemands prestaties, slap aftreksel van de werkelijkheid.
Alles draait in voetbal om team en niet om een individu als Vleminckx ofzo.
Heb ik liever Vlaar in mijn team dan Vleminckx.
NEC staat er maar 3 punten boven en vindt jij al veel beter dan F.
Zou betekenen dat PSV ook veel beter is dan Ajax
Smile

Ik twijfelde een beetje of het sarcasme was, omdat je er zo'n superserieus ding bij had gezet XD confused
Nogmaals, ik kijk niet naar punten, ik kijk naar spel. En ik wil het zo zeggen: Psv heeft de laatste 18 wedstrijden gemiddeld beter gespeeld dan Ajax. Wil niet zeggen dat ze op dit moment en de rest van het seizoen beter zijn. Bij Ajax zie ik een duidelijke voorutigang, bij Psv alleen maar achteruitgang. Maja, die laatste zin was ook sarcastisch bedoeld, al heb je een punt. We zien aan het eind van het seizoen wel wie er 'gelijk' heeft Razz (al verwacht ik al eerder).

joost

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Erik op ma 13 dec 2010, 20:32

We zullen zien.
Dat ding was niet serieus bedoeld, vond het leuk een nog nooit gebruikte smiley (door mij althans) te nemen.
Het is de laatste weken wel duidelijk dat Twente en PSV naar de winterstop hunkeren. Dit uitgebluste PSV zou nog moeite hebben om met 1 goal verschil van Willem ll te winnen.

én sinds kort:

Erik
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  Bekkertje op ma 13 dec 2010, 20:47

Dat laatste is wel onzin, maar over het algemeen kan je inderdaad geen goede oordelen geven als je alleen naar samenvattingen kijkt. Soms zit ik in het stadion bij Ajax of zit ik hele wedstrijden te kijken naar andere ploegen ook en dan zie je dat samenvattingen misschien wel bij iets van 30 % van de wedstrijden een vertekend beeld geeft. Ik heb dit seizoen 2 keer een wedstrijd van feyenoord gezien, ik was niet heel erg te spreken over het spel, maar ik vond wel dat ze veel strijd leverden en er steeds meer een lijn in begint te zitten de laatste tijd. Ik denk wel dat ze boven NEC gaan eindigen. Maar groots is het niet, omdat ze daar gewoon de middelen niet voor hebben.

Bekkertje

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Osito op di 14 dec 2010, 09:10

Ik heb overigens in dat andere onzin draadje voorspelt dat Feyenoord 10e eindigt = rechterrijtje. Maar uitschieter naar boven en onder is zeker mogelijk. Wel grappig om te zien dat Joost mensen afschildert als dwazen als ze Feyenoord nog een kans in het linkerrijtje toe dichten, terwijl hij zelf voorspelt dat Excelsior hoger eindigt dan Feyenoord. Evil or Very Mad Laughing
Osito

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Al op di 14 dec 2010, 10:50

Osito schreef:Ik heb overigens in dat andere onzin draadje voorspelt dat Feyenoord 10e eindigt = rechterrijtje. Maar uitschieter naar boven en onder is zeker mogelijk. Wel grappig om te zien dat Joost mensen afschildert als dwazen als ze Feyenoord nog een kans in het linkerrijtje toe dichten, terwijl hij zelf voorspelt dat Excelsior hoger eindigt dan Feyenoord. Evil or Very Mad Laughing

Het is nog steeds niet gezegd dat dat niet tot de mogelijkheden behoort. Joost kan drie keer een punt hebben:
1. Feijenoord eindigt onder de 9e plaats en boven Excelsior (gedeeltelijk gelijk)
2. Excelsior eindigt hoger dan Feijenoord, waarbij Feijenoord onder de 9e plaats eindigt (volledig gelijk)
3. Excelsior eindigt hoger dan Feijenoord, waarbij Feijenoord boven de 10e plaats eindigt (gedeeltelijk gelijk)

In de afgelopen wedstrijd is gebleken (da's in ieder geval mijn mening) dat Feijenoord niet veel beter was dan Excelsior. Wat dat betreft kan het nog alle kanten op. Ik verwacht overigens Feijenoord nog wel in het linkerrijtje en boven Excelsior Very Happy

Al

Aantal berichten : 152
Punten : 205
Registration date : 15-03-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Erik op di 14 dec 2010, 11:50

Al schreef:
Osito schreef:Ik heb overigens in dat andere onzin draadje voorspelt dat Feyenoord 10e eindigt = rechterrijtje. Maar uitschieter naar boven en onder is zeker mogelijk. Wel grappig om te zien dat Joost mensen afschildert als dwazen als ze Feyenoord nog een kans in het linkerrijtje toe dichten, terwijl hij zelf voorspelt dat Excelsior hoger eindigt dan Feyenoord. Evil or Very Mad Laughing

Het is nog steeds niet gezegd dat dat niet tot de mogelijkheden behoort. Joost kan drie keer een punt hebben:
1. Feijenoord eindigt onder de 9e plaats en boven Excelsior (gedeeltelijk gelijk)
2. Excelsior eindigt hoger dan Feijenoord, waarbij Feijenoord onder de 9e plaats eindigt (volledig gelijk)
3. Excelsior eindigt hoger dan Feijenoord, waarbij Feijenoord boven de 10e plaats eindigt (gedeeltelijk gelijk)

In de afgelopen wedstrijd is gebleken (da's in ieder geval mijn mening) dat Feijenoord niet veel beter was dan Excelsior. Wat dat betreft kan het nog alle kanten op. Ik verwacht overigens Feijenoord nog wel in het linkerrijtje en boven Excelsior Very Happy

Ik hou het op punt 4:
Feyenoord eindigt in het linkerrijtje en boven Excelsior (dat zou betekenen volledig, of moet ik zeggen dubbel, ongelijk voor Joost) Smile

Joost, graag ga ik met je een weddenschap aan voor een krat bier, mijn voorkeur "Hertog Jan", door te beweren dat Feyenoord 10 of meer punten boven Excelsior gaat eindigen dit seizoen.
Zijn het er minder dan 10 dan mag jij een krat naar keuze uitkiezen.
Gaarne zie ik je antwoord tegemoet maar gezien je stelligheid verwacht ik dat je die weddenschap aangaat.

én sinds kort:

Erik
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  Osito op di 14 dec 2010, 12:31

Al schreef:

ij = y
Osito

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Al op di 14 dec 2010, 13:02

Osito schreef:
Al schreef:

ij = y

waarby?
Al

Aantal berichten : 152
Punten : 205
Registration date : 15-03-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Osito op di 14 dec 2010, 14:14

aardbei
Osito

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Opti op di 14 dec 2010, 16:43

Linkerrytje, rechterrytje
Opti

Aantal berichten : 537
Punten : 562
Registration date : 29-08-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bekkertje op di 14 dec 2010, 19:11

Een yyyyy een ytje hoort erby

Bekkertje

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Erik op di 14 dec 2010, 20:12

Back to topic: zojuist weer doelpunt van Janssen Very Happy

én sinds kort:

Erik
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  Erik op di 14 dec 2010, 20:33

VVV- Roda 0-3 binnen half uur.
Ontslag na wedstrijd vandaag voor Jan van Dijk? (de Martin Jol van VVV)

én sinds kort:

Erik
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  joost op di 14 dec 2010, 20:35

Erik schreef:VVV- Roda 0-3 binnen half uur.

Niet dat VVV veel beter was dan dit ooit.

joost

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Erik op di 14 dec 2010, 20:45

joost schreef:
Erik schreef:VVV- Roda 0-3 binnen half uur.

Niet dat VVV veel beter was dan dit ooit.
Zit je te kijken of luister je het op de radio?
Heb ze vaak wel stukken beter gezien dan vandaag namelijk.

én sinds kort:

Erik
Admin

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down